Forskellige former for tidsbestillinger hos en tandlæge på Sjælland

Forskellige former for tidsbestillinger hos en tandlæge på Sjælland

Når du skal bestille tid hos en tandlæge som PLUS1.dk, så er der forskellige måder at gøre det på.

Det heldige er trods alt, at denne tandlæge-sammensætning har flere forskellige afdelinger rundt omkring på Sjælland, hvilket kan komme dig til gavn på andre måder end blot, at du vil få kortest afstand til den nærmeste.

Det vil vi komme nærmere ind på senere igen.

For i gamle dage var man jo nødt til at ringe til ens tandlæge som eneste metode til at bestille en tid, og mange – specielt ældre – mennesker foretrækker denne metode til at bestille tid hos deres tandlæge, hvorfor de også foretrækker dette, og dette kan da også lade sig gøre.

Men det nemmeste for især sekretærerne og assistenterne er, at kunderne selv kan booke deres tid online, så det kommer ind i deres online-system, end at man selv skal til at skrive hver tid ind i en kalender.

Dette frigør tid til at lave mere påtrængende opgaver i klinikken.

Men det er da klart, at nogle kunder helst vil forklare over telefonen, hvad der er problemet, man gerne vil have set på, eller man ønsker en undersøgelse af noget bestemt ved tænderne.

Ofte er man dog så heldig, at man kan anføre dette, for tandlægen vil jo også gerne vide, hvad klienten kommer for, så man kan forberede sig og ikke er helt blank på området.

Det smarte ved at have klinikker under samme navn med afdelinger er blandt andet også, at man lettere kan sende for eksempel røntgenbilleder fra en afdeling til en anden, end at kunden selv aktivt skal bede en anden tandlæge om at gøre dette.

En anden fordel er også, at selvom man måske foretrækker den samme tandlæge, så er vedkommende ikke altid ledig ved for eksempel akut-opståede problemer, men så kan du være sikker på, at man kan finde en akuttid til dig ved en anden nærliggende afdeling, da alle tandlæger her er virkelig dygtige.